Thursday, June 18, 2009

kelambatan membuat post!

Ari kamis 17 jun 2009

Dear payeh n everyone;

Sori la.. (berkate pada diri sendiri..) huhu. daku amat2 cbuk kebelakangan ini, xsempat nk wat post! pegi ctu pegi cni.. yg tekejut nye, ramai plak yg jatoh sakit yg eksiden cuti2 gni.. adoohh..
kite yg terlibat ni la kne g melawat dorg.. tp xpela demi mmbe2 kan.. kalo bkn kite sape lg..
xpelulah aku cerita pnjg sal mmbe2 nie.. sume org da tau.. skunk aku da nk stat memblog blk!

aku ni snanye mls type2 nih.. tu ade mmbe yg offer keje sbg typist kt umah pun aku mls even org nk byr 20 $ dolar sari.. hahaha. mau xbyk nyeee.. belambak.. haha. lg stu, aku stat memblog ni aku nmpk future yg baik sebagai seorang blogger ni.. kalo kite xinvolved seyes pun kite just wat part time je..

ape itu BLOG?? "blog ni snanye, medan kite mencurah kan idea dan cherita2 yg dipikrkan perlu utk diri sendiri dan org len.. "

kalo dlu kite gune diari kan.. haha. skunk da mju la.. selain itu,kalo korg nk tau ramai da yg buat duit ngn memblog saje nih.. haha. xjd, xpelik la blog2 menjadi stu tmpat utk buat side income.. tmpt student cm i ni! tp tu la.. 2 bnde je yg buat aku mls! aku mls type n aku ni ade idea tp xtau nk elobrate cane.. hahaha!

pape pun, stat dr arini.. aku nk get serius dgn blog ni.. lg 2 3 4 tahun mybe kite perlu blog utk everythin! sape tahu kan.. blog tok mmbe2, blog tok kite punye businezz pun! haha. pape pun aku salute mamat2 yg da pro blogger tu.. dorg nmpk future awal! bgus2! aku pun sedang mengorak lgkah ni! jd.. aku nsihat kan sume,slmat berblog! till then,adioossssss..~~

No comments:

Post a Comment