Wednesday, July 29, 2009

Tonite Late Post...

hELLO fELLAS...

Rasenye seperti malas nk tdo.. tp medula oblongata ku asek menyucuk2 kepala atas nih suh tdo... aarrggh kaco je la mlm2 ku yg berkesudahan tiada kelas esk.. haha. berita yg amat gembira utk ku amati.. waahh.. sambil melayan lagu gagging order dr Radiohead.. aku pergi mencurah kan air kedalam kaktus ku yg gersang di tepi tingkap.. huhuhu.

Dengan bertemankan lgu2 yg indah melodinya.. dan "Saem" yg niatnye mmg mls pegi ke kelas.. hahaha. ( Sori napi ) haha. Aku tidak tahu nk buat ape lg... aku bru mendapat lgu si Lenka! bes gak layan de nie.. ohhooo.. dan pergi drpd Aizat.. waahh..

2 jam yg telah berlalu, aku telah melalui saat2 getir bile aku terpaksa meredah lautan milo "0" utk mendapat kebersihan yg maximum! satu ari xmandi beb.. air xde.. ble ade air masaAllah.. mcm air milo! so aku pun memakse diriku merendamkan diriku kedalam nya... aahh... "tidak berbau!" luah ku.. gumbira2!

Ahhh.. tok late post tok mlm nih.. tu je aku nk terjemahkan.. ape pun bersyukurlah dgn ape yg kamu ada..

Gydnyte buddies~

No comments:

Post a Comment